Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Gepost op: 07 November 2011, 00:00:41 » |
|
Wat een naar bericht...je zult je topper maar zo verliezen. RIP Rickstead....te jong maar je bent in het harnas gestorven.  Op de link staat een filmpje.....ik werd er helemaal naar van! http://nos.nl/artikel/310785-springpaard-hickstead-overleden.htmlDit is echt de nachtmerrie van iedere ruiter!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 07 November 2011, 00:03:48 » |
|
Bijzonder om zoiets te zien, vanmiddag stond het filmpje al op GeenStijl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 07 November 2011, 00:38:03 » |
|
ik las het op teletekst
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 07 November 2011, 10:22:39 » |
|
VRESELIJK!!!Paard is net zo oud als Onassa,.., maar weet niet of ik deze link lang kan laten staan...ik moet er gewoon niet meer naar kijken want word er werkelijk zo ziek van...de tranen blijven dan stromen...anderzijds verdient dit paard de aandacht absoluut, net zo goed als er een menselijke topsporter om het leven komt maar echt...hier sterven er 2...Hick en Eric...gewoon geen woorden voor enkel diep respect en tranen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 07 November 2011, 10:46:10 » |
|
de pagina is al door de NOS weggehaald
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 07 November 2011, 11:03:50 » |
|
Het is natuurlijk heel erg,en een heel naar gezicht, maar dit is wel iets dat volop in het nieuws komt, dit paard verdiende veel geld voor zijn eigenaar.  Er zijn ook veel dieren die verwaarloosd worden en in erbarmelijke omstandigheden sterven, dat is net zo erg vind ik, maar komt heel soms in een klein hoekje van de krant te staan.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 07 November 2011, 11:04:59 » |
|
Dit is een hele mooie tribute voor Hick met een super toepasselijk gekozen nummer voor deze topper! http://www.youtube.com/watch?v=XPNwWwUnJ48&feature=youtu.beHet houd me zo bezig en jullie kennen me....er vloeien steeds heel wat traantjes nu bij mij.... Het was een super Nederlands gefokte hengst. Zo zonder dat hij niet naar de OS volgend jaar kan.....
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 07 November 2011, 11:07:05 » |
|
Het is natuurlijk heel erg,en een heel naar gezicht, maar dit is wel iets dat volop in het nieuws komt, dit paard verdiende veel geld voor zijn eigenaar.  Er zijn ook veel dieren die verwaarloosd worden en in erbarmelijke omstandigheden sterven, dat is net zo erg vind ik, maar komt heel soms in een klein hoekje van de krant te staan. Gran....dat laatste wat je schrijft is veel erger!!! Hoe triest het ook is, ik vind het vreselijk, maar dit paard heeft een mooie dood gehad. Hij zal niet snel vergeten worden....maar het is en blijft een emotionele gebeurtenis voor een ieder die van de paarden sport houdt.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 07 November 2011, 11:12:27 » |
|
Natuurlijk is het emotioneel, ook omdat je er met je neus bovenop zit als het gebeurd.. echt een naar gezicht. Maar probeer je niet teveel het lot van alles en iedereen aan te trekken, en dan denk ik echt alleen aan jou zelf.. je hebt momenteel al veel aan je hoofd.  Ik weet dat je nou eenmaal zo in elkaar zit, dus je reactie is wel begrijpelijk. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 07 November 2011, 11:15:39 » |
|
Aah lief van je Gran, je kent me goed  Ja...het leed van een ander, dat is het nog niet eens zozeer...gewoon mijn dierenhart die er nu last van heeft van zo'n gebeurtenis. Ik hou ziels veel van mijn eigen dieren maar mijn hart gaat uit naar alle dieren. En voor deze ruiter, die zo'n band had met dit paard en er dan zo allemachies machteloos bij staat....ja, dan breekt mijn hart even en vergeet ik even mijn eigen sores.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 07 November 2011, 13:54:28 » |
|
ik heb zo het idee dat ik niet op het linkje zal klikken  Dacht bij de topctitel dat we eindelijk van die Gordon af zouden zijn oid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 07 November 2011, 14:44:52 » |
|
Je kunt gerust op het linkje klikken Ala, pas daar kan je dan verder de vodeo aanklikken maar dat hoeft dus niet.
Ach, ik gun niemand dood eerlijk gezegd.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 November 2011, 19:37:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 07 November 2011, 22:56:44 » |
|
Bokt het paarden forum staat er inmiddels ook vol van. Mijn gedachten gaan daags nu vaak uit naar Eric en zijn team.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|